TidningsIda

– om böcker och språk

Förlag med bra böcker

jerka

Så var det då fredag (och sista dagen i januari). Därmed är det dags för Annikas bokbloggsjerka, precis som vanligt:

Vilket förlag tycker du släpper flest bra böcker per år?

Jag har ju en liten (läs ganska stor) förkärlek för Sekwas böcker. Nästan allt jag läser av det de släpper tycker jag riktigt mycket om och jag läser alltid noga igenom deras mejl om vilka böcker som komma skall. Jag vågar till och med ge mig på det jag känner mig lite osäker på vid första anblick, just för att jag vet att det kommer att bli bra ändå.

Categories
Bokbloggsjerka

    17 comments already | Leave your own comment

  1. 1/31/2014 | 07:46 Permalink

    Jag gillar också det jag läst från Sekwa!

    Respond to this comment

  2. 1/31/2014 | 08:48 Permalink

    Jag läser det mesta från Sekwa och jag håller med dig.

    Respond to this comment

  3. 1/31/2014 | 09:45 Permalink

    Sekwa är favorit hos mig också!

    Respond to this comment

  4. 1/31/2014 | 10:02 Permalink

    Ett nytt förlag för mig som måste upptäckas! Trevlig helg!

    Respond to this comment

  5. 1/31/2014 | 10:04 Permalink

    Jag vet inte om jag har läst något från Sekwa faktiskt 🙁

    Respond to this comment

  6. 1/31/2014 | 10:07 Permalink

    oj, en till som gillar det här förlaget, ett förlag jag inte hört talas om innan i dag. Kanske skulle kolla in deras utbud 😉

    Respond to this comment

  7. 1/31/2014 | 10:31 Permalink

    Många verkar gilla Sekwa, måste nog ta mig en till titt på deras böcker.

    Respond to this comment

  8. 1/31/2014 | 11:19 Permalink

    Sekwa har inte gjort sig kända hos mig, ännu.

    Respond to this comment

  9. 1/31/2014 | 12:59 Permalink

    Kanske skulle jag våga lite mer Sekwa. Har bara läst deras lite mer lättsamma böcker men de har jag i och för sig gillat.

    Respond to this comment

  10. 1/31/2014 | 13:09 Permalink

    Sekwa verkar månag svara, har inte läst något av dem så dem får jag nog spana in.

    Respond to this comment

  11. 1/31/2014 | 15:26 Permalink

    Sekwa är väl de med de franska böckerna? Då kan jag nog säga nästan säkert att jag inte läst något från dem, men det kommer nog att ändra sig.

    Respond to this comment

  12. 1/31/2014 | 17:21 Permalink

    Jag gillar format och att hålla i en bok från Sekwa men det är bara en av deras författare jag fastnat för. Hittills.

    Respond to this comment

  13. 1/31/2014 | 17:50 Permalink

    Jag tog också med Sewka, gillar deras böcker skarpt.
    Mia

    Respond to this comment

  14. 1/31/2014 | 18:53 Permalink

    Jag har inte läst något från Sekwa ännu, men vill! 🙂

    Respond to this comment

  15. 1/31/2014 | 21:44 Permalink

    Från Sekwa har jag läst några böcker som jag tyckt om!

    Respond to this comment

  16. 2/1/2014 | 18:46 Permalink

    Jag upptäckte sekwa på allvar först i december förra året men nu har de flera titlar jag är sugen på!

    Respond to this comment

  17. 2/3/2014 | 21:00 Permalink

    För mig är det Minotaur som gäller, brittiska kriminalromaner, min passion, min last…

    Respond to this comment

  18. Your email address will not be published. Required fields are marked *

    *



    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

%d bloggers like this: